Επικοινωνία

symmaxiapolitonmetsis@gmail.com

τηλ: 6947891311

Δεληγιάννη 8 Μεταμόρφωση

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Τα "μου είπαν - άκουσα" δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης των εργασιακών ζητημάτων του Δήμου


Την παραίτηση του Δήμου από τα ένδικα μέσα (εφέσεις) κατά των εργαζομένων που εργάζονται με αποφάσεις δικαστηρίων ζήτησε από το δήμαρχο κ. Καρπέτα ο επικεφαλής της Συμμαχίας Πολιτών για τη Μεταμόρφωση Βασίλης Καραβάκος σε πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο.

Τα εργασιακά ζητήματα και οι άνθρωποι δε μπορούν να αντιμετωπίζονται με λογικές "κάπου άκουσα...γι αυτό κι εγώ..."

Ο κ. Καρπέτας, παρά τη ρητή δέσμευσή του στο δημοτικό συμβούλιο ότι θα παραιτηθεί ο Δήμος από τα ένδικα μέσα κατά των εργαζομένων κωλυσιεργεί αδικαιολόγητα.

Τα βασικά σημεία της τοποθέτησης:

  • Έχετε αναγνωρίσει στο συμβούλιο ότι αυτοί οι εργαζόμενοι είναι απαραίτητοι στο Δήμο. Ο νόμος σας έχει δώσει τη δυνατότητα να παραιτηθείτε από τις εφέσεις.
  • Δεν είναι σωστό να ενεργείτε με βάση το κάποιος μου είπε, κάπου άκουσα κλπ.
  • Πρέπει με κριτήριο τις ανάγκες του Δήμου να ενεργήσετε.
  • Δεν έχει λογική αυτό που λέτε ότι έρχονται 85 άτομα από την Κοινωφελή εργασία και δε θα φορτώσετε το Δήμο. Οι άνθρωποι για τους οποίους μιλάμε εργάζονται ΗΔΗ στο Δήμο και έχετε αναγνωρίσει πολλές φορές ότι χρειάζονται.
  • Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί λέτε ..."εγώ δε θα φορτώσω το Δήμο".
  • Και σε εμάς είπαν και εμείς ακούσαμε διάφορα αλλά δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης των θεμάτων του Δήμου τα "μου είπαν - τους είπα"
Ακούστε την τοποθέτηση και το διάλογο με το δήμαρχο ΕΔΩ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου